Szkolenia firmowe

  Każda firma jest tak dobra jak jej najgorszy pracownik. Co z tego, że na reklamę wydamy olbrzymie pieniądze jak potencjalny klient po przyjściu do firmy spotka się z niedouczonym pracownikiem i już zawsze będzie potencjalnym klientem. Chcąc tego uniknąć możemy naszego... czytaj dalej
 

Sprzedaż

    Sprzedawaj innym tak jakbyś chciał, aby sprzedawano Tobie. Globalny rynek stawia przed przedsiębiorcą nowe wyzwania. Wymaga koncentracji na kliencie. Obecnie celem jest nie tylko zdobycie klienta, ale również (a może przede wszystkim) jego utrzymanie. Postawy... czytaj dalej
 

Typy osobowości – wpływ na sprzedaż

Wyróżniamy cztery podstawowe typy osobowości. W pracy sprzedawcy/doradcy przydatne jest ich rozróżnienie, co determinuje sposób prowadzenia rozmowy.   1) Melancholik - precyzyjny- zorganizowany- nie lubi podejmować decyzji- szczery- wytrwały - praktyczny-... czytaj dalej
 

Telemarketing

  Dla sprawnego funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa kluczowi są klienci. Nawet najlepiej zarządzane przedsiębiorstwo dysponujące znacznym majątkiem nie przetrwa długo bez klientów. Niestety skończyły się czasy, gdy mając dobry produkt przedsiębiorca nie musiał... czytaj dalej
 

Digital Trends 2013

  Według autorów raportu „Digital Trends 2013” przygotowanego z okazji konferencji „e-nnovation 2013”, handel elektroniczny w Polsce będzie jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi gospodarki. I podobnie jak internet na całym świecie, także polska... czytaj dalej
 

Polskie firmy potrzebują strategii zarządzania mediami społecznościowymi

Dla polskich firm główną motywacją do korzystania z mediów społecznościowych jest fakt, że narzędzia tego używa konkurencja – twierdzi tak aż 62% przedstawicieli przedsiębiorstw, które wzięły udział w badaniu przeprowadzonym przez firmę doradczą Deloitte.... czytaj dalej
 

Europejskie gospodarki zarobiły 15,3 mld euro dzięki Facebookowi

W 2011 roku dzięki działalności Facebooka i firm z nią powiązanych 27 państw należących do UE oraz Szwajcaria zarobiły 15,3 mld euro. W Polsce może to być kwota sięgająca nawet 200 mln euro. Aktywność internetowego giganta przyczyniła się także do stworzenia 232 tys. miejsc... czytaj dalej